Börjes barnbarn

föralltid

FEST

image100Efter träningen i torsdags hamnade vi hos Nettz & Andreas. VI chillade mest - kollade på tv, busade med Ozzy, pratade och drack lite. Jag tror att två av oss var ganska trötta. Jag själv var den ena och jag bara satt där och såg ut som skräp. Ozzy får ju hjärtat att smälta iallafall. Jag undrar jag om det kan tänkas bli tillökning i December...

Fredagen flög förbi. Jag vet knapp vad jag gjorde. Mamma väckte mig ur min davla. Vi skulle till Ceveds och eventuellt inhandla den där baddräkten jag blev förälskad i. Kom hem med både baddräkt, en jacka och en soft tröja som jag kan ha till Body Jam. Det är kul att shoppa med mamma. Resten av fredagen så blev det mest mat, film och Simon färgade håret på mig. Så nu ser det inte så skabbigt ut.

Idag var det ingen Funky Kidz. Det var inställt. Jag sov djupt och gott. Simon hade bokat den tidiga tvättiden och var uppe en halvtimme efter tuppen och körde igång. Runt två timmar senare kommer han in och väcker mig igen. Jag hade tydligen tvär somnat om och sov som en stock. Men skönt var det. Vi fick packa på oss allt vi hade som kallades regnkläder när vi trotsade vädergudarna och cyklade till badhuset. Fick kinamat av päronen innan dess också. Det gick bra i badhuset. Blev väldigt blöt nu när jag cyklade hemåt. Nu sitter jag här och försöker återfå krafterna. Ska få i mig lite energi, göra mig iordning och sen är det  FEST som gäller!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: