Börjes barnbarn

föralltid

My pink shoe

Hinner inte skriva så mycket. Simon är helt hetsig. Han vill kolla på Transformers på film. Jippi. Vet inte riktigt om det är min typ av film. Skulle gissa på inte, men men... jag får offra mig för honom. Den gulleplutten övertalade mig att köpa ett par rosa skor! *hihi* Han betalade också, så länge.. eftersom jag egentligen inte har några pengar. Pengarna ska ju gå till resan. Så egentligen, så är jag pank. Anyway. Han och jag åkte in till Karlstad centrum idag. Båda var ju lediga, och jag ska vara ärlig och säga att jag aldrig varit inne i Karlstad centrum. De gånger jag har besökt Karlstad, så har det varit för simtävlingar eller ett besök på Bergvik. Kul var det. Kom hem med mina rosa skor *hihi* och typ... tavelramar för små bilder. Ska sätta upp något snyggt "kollage" med bilder. Vi äger ju numera en fotoskrivare dessutom. Flum inlägg det här blev. Känner mig nästan lite speedad. Men nu ska vi börja kolla på filmen så pojken blir gla´. Här har ni en bild på my pink shoe!

image94

Kommentarer


Kommentera inlägget här: