Börjes barnbarn

föralltid

Snickerboa?

Sov länge idag. Vaknade sent alltså. Käkade frulle och hade sedan badhus. Simmarna var riktigt duktiga idag. Hem och käkade sen lunch. Stekt falukorv, potatis, stekt ägg och morötter till det. Yummie yummie! säger jag bara. Lyckades hålla mig ifrån det lilla pizzasuget som smög sig på. Det är bestämt nu: inget godis och gottgott, och absolut ingen snabbmat! Popcorn och nötter är godkännt som snax, men i måttliga mängder. Ja just, ingen dricka heller. Alltså cocacola och fanta osv. Sprit är dock okej =P Dyng fest den 29 september!

Nu tänkte jag snickra lite. Tror jag. Fick ju brädor och lister kvar efter garderoben, och bets-färg kvar efter att jag målat lagerhyllorna. Så jag tänkte snickra ihop en liten fin skohylla, samt måla den. I brist på sysselsättning.... Ska nog lägga mig i soffan en stund först =P

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Good girl! Och den 29:e ska inte någon vara nykter ;) singstar och sprit heeela kvällen, nästan då iaf ;D

    2007-09-02 | 23:45:18
    Bloggadress: http://kinkykitten.blogg.se

Kommentera inlägget här: