Börjes barnbarn

föralltid

Rotsaksstrips

Rotsaksstrips hette det visst. Och de där blev köttbullarna, blev plättar istället och smakade inte särskilt mycket. De gick ner. Stripsen var det lite så och så med. Ett faktum är faktiskt att det är roligare att laga maten än att äta den. Jag tror det är så ganska ofta för min del. Kul att leka lite i köket, men överlämnar gärna ätandet till någon annan. Bra att ha pojkvännen. Han fick tre matlådor =P Hoppas att han gillar maten mer än vad jag själv gjorde.

Vore fräscht och duscha kanske, men helst av allt skulle jag vilja sova en stund.

Kommentarer

  • Hannah Jansson säger:

    Jidå,det tror jag nog att du vågar. =)

    2008-08-12 | 17:55:50
    Bloggadress: http://hannah_error.blogg.se/
  • Trinidad säger:

    SV: Precis ibland känns det som att man skulle kunna skriva 20 inlägg. Ibland får man kämpa när man bara ska skriva ett.



    Ha en bra dag !

    2008-08-12 | 18:09:49
    Bloggadress: http://exclusive.blogg.se/

Kommentera inlägget här: