Börjes barnbarn

föralltid

Fortsättning följer..

Jag kollade självklart på SATC tills Simon kom hem. När han kom hem så åt vi lite mat för att ladda upp. Sen när vi skulle sätta igång så insåg vi att det inte fanns mycket till vävlim kvar. Inte bra! Framförallt var det inte motiverande att köra igång när man kort efter måste bryta för att vävlimmet inte räcker till. Not my style! När det gäller renoveringen så vill jag bara köra på och hålla på så länge jag orkar. Simon provade slipa lite i dörrposten och målade för att se om det kommer se bra ut. It did. Vi satte oss i soffan med SATC istället och bestämde oss att vi jobbar stenhårt idag istället. Han är iväg och köper vävlim i detta nu. Så nu vet ni vad jag kommer göra idag. Vad ska ni göra?

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Ah! Förlåt att jag ringde och störde er mitt i renoveringen... Inte meningen, men jag ville ju bara kolla läget. Livrädd för att mitt hår ska bli lila, men det tror jag nog inte... Eller rosa!? :O Det skulle nog vara värre... :S



    Kram.

    2008-12-20 | 12:31:19
  • Angelique säger:

    Åh :) Hoppas det blir klart snart :D Själv ska jag ligga och snora & tycka synd om mig själv, haha ;)

    2008-12-20 | 14:55:55
    Bloggadress: http://kinkykitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här: