Börjes barnbarn

föralltid

Beroende

Det är inge kul att vara beroende av skjuts. Jag skulle så gärna vilja ha greppat det där körkortet, men då gick det inte. Vaknade pigg idag igen, men jag lyckades somna om iallafall. Mysigt att ha pojken bredvid mig som ligger och bökar runt som en mullvad. Lätt att somna om då. Jag menar det alltså. Då mullvaden ligger still förstås. Vi lagade fisk, potatis och "skolans" filsås när han hade vaknat. Hittade receptet på tasteline (min nya bästakompis). Sen iväg till badhuset. Duktiga simmare jag har. Stolt. Lyckades få skjuts hem av farsan och frågade lite snällt om han vill skjutsa mig till Body Balance. Annars kommer jag inte iväg (för jag vill och tänker inte gå). Jag vill dit, men inte gå. No way. Skjuts hem är ännu viktigare. Vill hinna hem till Singing Bee.

Kommentarer

  • Raur säger:

    Nej, att vara beroende av skjuts är ingen höjdare. Hur funkar det med bussar eller det är inget alternativ?

    2008-02-17 | 19:37:31
    Bloggadress: http://raur.se

Kommentera inlägget här: