Börjes barnbarn

föralltid

TV ikväll

Pigg och alert idag med. Behöver kanske inte betona alert, men pigg iallafall. Funky Kidz började 9.30 efter det blev det mat och vila innan jag skulle till badhuset. Brorsan hämtade och nu är jag hemma. Lite hungrig i kistan och är lite sugen på bannlyst mat. Vet inte än om jag är så pass sugen att jag inte kan stålsätta mig. Det återstår att se. Ikväll blir det soft. Tänker inte anstränga mig mer än att slå på tvn och titta på Melodifestivalen. Möjligtvis att jag anstränger mig lite till och byter kanal. Se upp för dårarna är på 4:an ikväll. Skamligt att jag inte sett den än när den fått så många positiva recensioner av omgivningen.

image192

Kommentarer

  • Spero säger:

    Hej Emma!

    Jag blev sexuellt utnyttjad av två män från Kosovo för några år sen. Polisanmälan lades ner i brist på bevis.

    2008-02-16 | 17:10:37
    Bloggadress: http://www.spiro-spero.blogspot.com

Kommentera inlägget här: