Börjes barnbarn

föralltid

Längtar faktiskt

Då var jag hemma från den första dagen på kursen. Skjuts dit och hem var ju iallafall guldvärt. Hade fan inte pallat åka buss och/eller tåg. Det hade blivit mycket extra tid. Innehållet idag var helt okej. Kände igen en hel del av det, men man får sig allt en och annan tankeställare. Imorgon blir det förhoppningsvis mer nytt och massa lärorikt. Då ska vi prata teknik och landbaserad stryketräning utan vikter. Ser verkligen fram emot båda. Jag längtar faktiskt dit. Söndagen känns väl sådär just nu. Prata om min planering (som aldrig kom fram?) och några prov-frågor =/ Njaa. Inte min grej. Kommer inte ihåg vad det var mer på söndagen. Har bara provet i huvudet. Nu måste jag få mat i magen! Är super hungrig. Men jag vet inte om jag ska köpa pizza eller koka makaroner. Pizza är gott, men dyrt och mindre bra. Ska jag försöka hålla mig ifrån snabbmat liksom. Makaroner är också gott, men jag har ingenting att ha till makaronerna. It´s tricky.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: