Börjes barnbarn

föralltid

Plockar

Kroppen är lite trött nu kan man säga. Vi har tränat varje dag den här veckan. Underbart! Imorgon ska vi iväg igen och sen åker jag till Angelica. Trött som man var när jag kom hem, så visste jag inte riktigt vad jag skulle ta för mig att göra. Sitta still ville jag inte göra. Då slutar det med en vågrätt position och slutna ögon. Kom tillslut igång med att måla hatthyllan =D Andra lagret nu, och sen kan den hängas upp. YES! Det tog bara.. öh... en evighet. Hoppas att vi kan införskaffa den där skohyllan också. Det vore toppen. Är sugen på att ta en runda genom secondhand butiken. Vem vet, man kanske hittar ett fynd?

Ikväll blir det badhus igen. Var även där igår. Känner mig ganska pepp faktiskt med det mesta. Nu har jag fixat med hyllorna jag har och alla dessa prydnasgrejer. Helt klar är jag inte. Behövde ett litet break. Ska fortsätta gå runt i lägenheten och små plocka här och var där jag får lust och vet vad jag ska göra med skiten. Vill bunta ihop grejer som jag vill göra mig av med också. Nej nu ska jag fortsätta...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: