Börjes barnbarn

föralltid

Here with me

Får väl delvis tacka bror min att jag är uppe nu. Han kom hit imorse och skulle låna mc-kläderna. Hade han inte kommit så skulle jag säkerligen ligga kvar i sängen nu. Men nu är jag som sagt uppe och jag börjar bli hungrig. Frukost. Måste gå iväg och handla. På morgonkvisten så här, så har jag spelat meningslöst onlinespel, lyssnat på musik och sjunkit in i mina egna tankar. Började minnas en bra låt från en otroligt bra serie. Roswell. Var det någon som såg den?? Det var en av de få serier som jag lyckades följa, och för den delen verkligen ville följa.

Låten är iallafall: Dido - Here with me

Kommentarer

  • En Mölnbobos Liv - Mammablogg säger:

    Hej.

    Såg din kommentar i min blogg om Rosenserien. Jag har inte fått sakerna än men har läst i andra bloggar att det är bra. Här är en länk till deras sida



    http://www.rosenserien.se/

    2008-07-01 | 10:27:10
    Bloggadress: http://www.annakarlsson.se/blogg/

Kommentera inlägget här: