Börjes barnbarn

föralltid

Dålig stil(mall)

Det är inte särskilt kul när ens stilmall på bloggen försvinner. Speciellt inte när man är någon mästare på html-kodning och det tar sin lilla tid att trixa fram det man vill ha. Dåligt av blogg.se att det inte finns någon ångra knapp, eller ens en knapp som kan visa de färdiga stilmallarna innan man bestämmer sig. Jag klickade på en mall med förhoppningen att jag skulle få se i större bild hur den såg ut, och vips... så hade jag en ny layout på min blogg.

Visserligen var jag sugen på att göra om min efter att ha sett den här snygga hemsidan --> http://dagbok.stenstugu.com/ 

Men kanske inte just idag! Nu förvann min, och jag vill inte ha en tråkig stilmall, så det var bara att göra om den. Det här får duga så länge. Inspirerat av thailandsresan.

Kommentarer

  • Anna säger:

    Sv.

    Japp, de rosa är urgulliga. Jag måste nog ta och fundera lite på ett inköp :)

    2008-06-25 | 17:51:21
    Bloggadress: http://annasblandblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: