Börjes barnbarn

föralltid

Fira, chilla och MAX

Pappa och farbror har fyllt 50 år. Så i tisdags gick jag upp till huset ganska direkt på morgonen. Hjälpte pappa med att sätta upp partytältet och ställa iordning bord och stolar. Plockade fram servisen och när det kom lite folk så plockade jag fram smörgåstårtan. Det är inte dumt med en moster som gör smörgårstårtor i världsklass. Och jag skojar inte! Uppe i huset var jag alltså hela tisdagen.

På onsdagen följde jag med familjen till stugan och var där i stort sett hela dagen. Spelade kort, fia med knuff och gick en promenad till lilla "hamnen". Där vi ska ha båten. Grillade korv också förstås.

Och idag kära läsare.... åkte vi ÄNTLIGEN iväg med kartonginsamlingen. Annars har jag chillat. Jag har ätit min första måltid på nyöppnade MAX här i stan. Öppnade i tisdags, men orka MAX när det finns smörgåstårta =P

                   

Kommentarer

  • Pumita säger:

    Tack för din kommentar hos mig! Visst är det härligt med semester. Att äntligen få sova lite längre på morgnarna och bara ta det lugnt. Trevlig midsommar!

    2008-06-19 | 22:55:32
    Bloggadress: http://pumansdotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här: