Börjes barnbarn

föralltid

Girls <3

Kartongerna står kvar. Jag skyller på den rejäla regnskuren som kom tillsammans med blixtar och dunder. Men det är bra med mig. Jag bryr mig faktiskt inte, därför att övriga lägenheten är i mycket gott skick måste jag säga. Badrummet har inte varit så här rent sen jag flyttade in. Klockan tickade snabbt på slutet, så jag hoppade in i duschen och varavade ner lite i soffan innan brudarna skulle komma. Anneli kom först. Vi snackade lite. Emelie kom. Och vi gick iväg till affären ganska snabbt. Samtliga började ju bli hungriga. Anneli hade en idé på maträtt. Lät riktigt gott så vi körde på. Handlade, lagade och njöt av resultatet. Det var suveränt gott!

Currykryddad köttfärs =D
Anneli fick stå för själva köttfärsen eftersom hon hade gjort den förut. Jag och Emelie bistod med hackande och skurning =P av tillbehör. Jag har helt enkelt haft en underbart dag med mina flickor. Love you girls <3

Kommentarer

  • Linda-Pauline säger:

    Tack så mkt för kommentarerna!

    Japp svart studentmössa valde hennes klass.

    2008-06-17 | 08:36:33
    Bloggadress: http://[email protected]

Kommentera inlägget här: