Börjes barnbarn

föralltid

Mögel! Klaga?

Det var en ganska seg telebild igår. Käkade lunch på kina. Blev inte alls mätt *osar ironi* När vi kom tillbaka skulle vi göra läslogg på boken jag läste ut på kvällen innan. Det gick lite segt det med, men bortåt halv 4 blev vi klara och kunde fara hemåt. Ska ses på tisdag igen, i Kopparberg =/ Min kurskamrat hade fruktansvärt rätt i att det inte var en rolig väg att åka. Jag mådde lite illa. Det slipper jag gärna. Jag ska kolla upp nu vad som ska göras tills dess. Måste ju jobba på riktigt ordentlig överhuvudtaget, för jag vill ju vara klar med alla uppgifter när vi åker till Stockholm i slutet på denna månad. Jag och kärleken <3



När jag kom hem igår blev det väldigt lugnt. Så skönt! Hag halvsov tills Simon kom hem tidigare än väntat *jippi* Åt mat och tog det lugnt. På kvällen blev det tv, och vi ville ha lite gott till det förstås. Köpte lite pistage nötter, vindruvor och papaya. Papyan var ingen hit, men nu vet jag det till nästa gång. Gick lös på vindruvorna, men efter några få, ser jag en rejält möglig vindruva i mitten på allihop. Fy fan! Då blev jag sur. Det var nämligen samma visa en annan gång, minns inte vad jag köpte då. Skit är det iallafall! Ska man klaga? Eller kräva att få pengar tillbaka?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: