Börjes barnbarn

föralltid

Mornin´

Nu gör jag sådär igen, som jag inte ska göra. Sätta mig framför datorn innan jag ätit frukost. Men idag har jag faktiskt ett bra skäl. Idag ska jag väl försöka plugga lite mer. Har fyra böcker kvar att läsa på ganska kort tid. Varav ena är en skönlitterär = lite tjockare och tar längre tid. Det är Ett öga rött. Har hört väldigt delade tycken om denna bok. Vad tycker ni? Annars har jag inget planerat för dagen, förutom att jag ska till badhuset som vanligt. Lyckades få dit Anders som ska hjälpa mig med tekniken. Gött!

Kommentarer

  • P U S S Y D O L L säger:

    Tackar tackar, vad söt du är. :* :) Hoppas du gillade Pretty Woman, den är bra! :) Sen får du ju se 88 minutes nu också. ;)

    2008-05-18 | 10:54:45
    Bloggadress: http://pussydoll.blogg.se

Kommentera inlägget här: