Börjes barnbarn

föralltid

Kaos

Kaos kaos kaos... Det är vad det är i mitt liv precis just nu i detta ögonblick. För att göra det lite mer specifikt: svår kurs, ansvarig för luciatåg, ansvarig för vattenbalett, funky kidz avslutning, renovering, börja träna igen, kosten och så lilla Smulan. Den första kan jag inte göra så mycket åt. Försöker gå grepp om den, men det är svårt. Övriga är ju så roligt och jag vill allt lika mycket, men samtliga är energikrävande på ett eller annat sätt. Djupare än så behöver jag kanske inte gå.

Men det finns människor som är bara för underbara...

Kommentarer

  • MissMagicGirl säger:

    Ja det var ju en del. Hoppas du får ordning på det!

    2008-11-25 | 19:45:03
    Bloggadress: http://missmagicgirl.blogspot.com
  • SysterYster säger:

    ... och jag finns med och systrar mig så gott jag kan, hinner och orkar! :)



    Kram.

    2008-11-25 | 19:53:08

Kommentera inlägget här: