Börjes barnbarn

föralltid

God gryta

Saknade vitlök och grädde till grytan, så jag gick iväg och köpte det. Det blev en helt okej gryta. Kanske lite för mycket sambal oelek för min egen smak. Men vissa gillar mer kryddstarkt. Den gick och äta i vilket fall som helst. Spännande med kakao i, och det var faktiskt ätligt med det. Jag hann inte mer plugg. Slutade med att jag diskade lite istället för att plugga några få minuter. I badhuset gick det bra. Börjar bli lite nervöst. Kommer vi hinna göra klart programmet i tid, och få det snyggt? En fördel är ju om det är snyggt. Vill ju inte haffsa genom programmet. Min tanke ligger nu på tidigt sänggående, så jag kommer upp tidigt. Måste ligga i med uppgiften. Ska passa lillebror en stund imorgon igen, och så är det badhus på kvällen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: