Börjes barnbarn

föralltid

Måndag

Jaja, bannern blev sådär. Orkade inte riktigt gå in för det till 100% just idag. Men ville ha något annat än det fula som var förut.

Helgen gick jätte bra. Vissa är faktiskt värda en guldstjärna. Jag undrar hur man ska lyfta fram sånt utan att det låter dumt, knasigt, fjäskigt, överdrivet (m.m)?

Måndag och början på en hel vecka VFU. Jag tror min skola hade bortåt 10 praktikanter på plats idag. Vi var redan 4 på plats förra veckan, men den här veckan har en högstadieskola praktik också, så då kom det några till.

Måste skärpa mig med studierna nu.. Hah, lycka till nu när älsklingen är hemma och jag har VFU...

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Ey ser ju bra ut här på bloggen :D Och ja, tvätt är ett ständigt problem ;P tvättmaskin nu tack..

    2008-10-06 | 18:30:14
    Bloggadress: http://kinkykitten.blogg.se/
  • Nettan säger:

    Kunde nästa ana det ;D

    2008-10-08 | 18:08:22
    Bloggadress: http://kinkykitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här: