Börjes barnbarn

föralltid

Piggelin?

Jag kom iväg till stan igår. Fick papprena utskrivna och hittade några böcker som jag lånade hem. Lämnade också tillbaka några. Kom hem, kirrade käk och kollade på So you think you can dance. Jag saknar Chelsie! Hon var ju så bra och var lätt värd en finalplats. Annars var programmet okej. Får se ikväll vem som blir vinnaren.


Idag började min VFU. Bussen gick 6.45 så jag hade klockan på 5.00. Tidigt kan en del tycka, men jag vill snooza mig lite på morgonen. Skulle även hinna med en dusch idag, samt frukost då förstås. Frukosten går inte helt på rutin än, så jag behöver lite extra tid till det. Jag vaknade själv 4.48. Haha. Nästan klarvaken. Helt sjukt. Och ändå hade jag bara sovit knappt 5 timmar då.

Det gick bra idag. Känns kul att vara ute i verkligheten igen. Få lite perspektiv på saker och ting. Nu är det en ny klass. En ny fräsch klass med små ettakluddare i =P 23 nya namn att lära sig. Imorgon blir jag utan handledare eftersom hon skulle bort. Men det lär gå ändå. Ikväll blir det badhus. Fram tills dess ska jag kirra nå käk så jag har till matlåda imorgon.

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    haha, kolla in tjejblog.se!!!

    2008-10-01 | 16:18:33

Kommentera inlägget här: