Börjes barnbarn

föralltid

Ute i ärenden

"Vad står det där nere??"


Idag började vi med ett besök på LC för att skriva ut alla arbeten som jag ska läsa. Sen gick vi till biblan och lämnade tillbaks mina böcker. Efter det tog vi Willys. Köpte mat för hela den här veckan. Bra gjort. Slängde ihop käk när vi kom hem. Ostpanerad fiskfilé. Låter nog godare än vad det blev. Jag fick en påminnelse om att fisk inte är gott, såvida det inte är lax. Tråkigt med rätt så sant. Det är inte mycket fisk jag tycker om. Jag blev alltså inte mätt och behöver slänga ihop något annat ätbart nu. Börjar ju även bli lite sugen gott-gott. Ska jag köpa något sånt idag? Dagens fråga. Vore faktiskt ganska gott med lite tillbehör när jag sitter och läser arbetena och opponerar. Annars skulle det sitta fint till den eventuella filmen jag ska se, om jag blir snabbt klar med läsning och opponering.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: