Börjes barnbarn

föralltid

Chariots of fire

Japp, vi är igång och städar. Msn fungerar uppenbarligen inte för särskilt många just nu. Men det gör inte mig så mycket faktiskt. Lättare att städa då. Idag hatar jag möbler.

Imorse fick jag en idé  Till det kommande Luciadoppet. Den absolut finaste jultraditionen. Det är magiskt. Jag har varit med varje år sen jag var med första gången (när det du var). Missade förra året när jag var i Thailand. Själv har jag varit med i både luciatåg och vattenbalett. I år är jag ansvarig för båda.

Hittade dessutom den där låten, som är så himla skön, men har aldrig vetat vad den heter.
Nu vet jag:

Cane - Chariots of fire

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    nee... för mig funkar inte msn heller... jag har ju skype som tur är, fast nu börjar musen att blinka --> inga batterier! GAAH! Bara att sätta mig med böcker, papper och penna alltså... Tar ju åtta timmar att ladda upp batterierna när de "dött"... Suck.



    Lycka till med städningen!



    Kram.

    2008-09-11 | 15:35:36

Kommentera inlägget här: