Börjes barnbarn

föralltid

Give up

Nu ger jag upp. Jag har pluggat sen Hål i väggen tog slut. Programmet kändes mycket kort och att den sista väggen var avgörande gjorde det hela lite trist tycker jag.

Imorgon ska jag upp tidigt. Uppgiften börjar ju se någorlunda vettig ut, men behöver finslipas. Så det ska göras imorgon tillsammans med lite andra saker.

* Finslipa och lämna in uppgiften
* Se över "viktiga papper" högen
* Ringa min VFU-handledare

Hm.. det var det jag kom på just nu. Det är säkert mer, men det får jag komma på imorgon för nu måste jag till sängen. Jag sitter och hänger. Min rygg är som självaste Quasimodo´s.

Kommentarer

  • Detregnarkonfetti säger:

    Såg i onekligenbloggen att du kör lchf, det gör jag med. men knäckebröd får man ju äta ibland så allt bröd är inte förbjudet. :) hur går det för dig då?

    2008-09-15 | 11:53:41
    Bloggadress: http://detregnarkonfetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här: