Börjes barnbarn

föralltid

Time.. is running away



Pluggade så gott som hela dagen igår. Började skriva lite smått på uppgiften, men då var det sent, och det blev inte den bästa texten som jag har skrivit i mina dagar. Inte mycket tid kvar nu till deadline. Får slita hår imorgon under hela dagen. Den ska in före 23.00.

Idag vaknade jag sent. Tog en lång dusch tillsammans med min peeling =P sen åkte vi till Simons morsa en sväng. Hem igen och kirra käk och nu är klockan redan sju. Helt sanslöst. Tiden bara flyger iväg. Speciellt då när man behöver den. Ska se över texten nu tänkte jag. 20.00 är det ju Hål i väggen. Måste ses. Grattade framor också, samt fick hennes smaskiga recept på svampstuvning omelett style.. haha.. jag vet inte vad den ska kallas... God är den iallafall.

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Låter inte som det gick vidare bra för dig? :( Känns likadant för mig, jag orkar bara börja och sen tröttnar jag. Usch för skola just nu :(

    Min helg ha rvarit jättebra, din då?

    2008-09-14 | 20:08:32
    Bloggadress: http://fashioncut.blogg.se/

Kommentera inlägget här: