Börjes barnbarn

föralltid

Pop out of bed

Lite panik på fredagen när jag fick reda på att boken jag behöver är helt slut. Letade som en galning. Den finns på blocket, men blocket är ju inte riktigt min grej.

Sent i säng och upp tidigt, innebär att man blir trött på kvällen efter. Fredag kväll var sån. Vi kollade på Doobidoo och sen filmen. Älsklingen kom inte på vad filmen hette vilket resulterade i Snygg tjockis (Min stora kärlek). Jag höll på att dö av skratt.

Lördag fm var det uppstart för Funky Kidz. Så söta, så söta. I den här gruppen är det en liten kille med blanda alla tjejer och rosa dansdräkter. En blyg tuffing. Jag charmades sönder..

En promenad och en cykeltur (i regnet) senare befann jag mig hos de lite äldre barnen. Mina simmare. Otroligt duktiga som oftast faktiskt. Även om jag pressade dem lite i slutet. Jag blir så stolt.

Hem och fundera på käk. Smög runt bland LCHF bloggare och hittade lite recept, men fann inget för just igår kväll. Så vi köpte kebabsallad. Tog med drickat, köpte snax (LCHF style med ost och ölkorv) och gick bortåt.

Idag har jag lite huvudvärk. Inbillar mig att jag är piggare än vad jag är. Fick det bekräftat via telefonsamtal från en halvan av huvudtränaren. Det var uppenbart att jag ganska nyss gått upp. Det går inte att ljuga genom telefon.

Behöver frukost. Senare ska jag till badhuset, träna simmarna och reda ut det samtalet handlade om. Och där med basta!

Kommentarer

  • Ia säger:

    Tack för återbesöket ;) Nånstans tror jag att Bonnie kan förvalta vinsten bättre....Rock känns lite arrogant men...programmet är ju välregisserat :P



    EFIT betyder Ett foto i timmen....man tar en bild av det man gör varje timme udner en bestämd dag...titta gärna in på sidan och läs mera!!!



    Nyfiken blev jag...vad är det för bok Du söker ....;D

    2008-09-07 | 13:49:52
    Bloggadress: http://kajsalisa.blogg.se/
  • missEmelie säger:

    Tack för din varma ord! Det är inte alla som får börja sin månadg med sådana ord! Brösten, ja du. Omkretsen har gått från 95 till 80 men har fortfarande dd. Men det känns mycket mindre, och killen säger detsamma!

    2008-09-08 | 09:29:08
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/msemelie

Kommentera inlägget här: