Börjes barnbarn

föralltid

Boken har kommit!

Morgon. Och idag ska jag plugga. Vaknade ganska precis och har inte kommit igång. Ska få i mig lite frukost och sen måste jag banne mig börja. Jag vill ha energi...

Nu fick jag energi! Boken kom! Så underbart skönt. Dessutom fick jag hela en bok från Lycknis. Den som jag inte var i akut behov av, men den var ganska kul ändå. Studentrecpept, både mat och drinkar =P Fick dessutom bred från Bonniers bokklubb, som jag gått med i, och en påminnelse om att jag har ett paket som jag inte hämtat än. Haha. Jag hade totalt glömt bort min gratispremie från Ellos. Lite tallrikar. Haha. Turligt nog så kan jag hämta de fortfarande.

Nu ska jag plugga

Kommentarer

  • Anna säger:

    Ohh jag fick också en premie från Ellos. Tvålar och sånt haha.

    Vad är det för speciell kost som gör att du inte får dricka hallondricka? Hu!

    2008-09-09 | 13:52:24
    Bloggadress: http://caleido.blogg.se/

Kommentera inlägget här: