Börjes barnbarn

föralltid

Heaven of svett...

...but oh so happy!

Jag åkte iväg som planerat med Angelique till Colluseum och tränade. Körde på skapligt lugnt för att inte skrämma iväg mig själv genom att köra slut på allt. Det var riktigt skönt att träna igen och sällskapet kunde inte bli bättre. Tack <3 Efteråt hade jag sån ny energi och fick uppenbarligen världen kick, och jag ville tillbaks redan ikväll då de har aerobic dance.

Glad och lite nervös tog jag mig iväg till Colluseum igen. Nathalie som är instruktör och hela hon är ju, perfekt? Jag vet inte vilka ord man ska beskriva henne med annars. Jag har aldrig sett henne i action på ett sånt här pass. Bara i Funky Kidz sammanhang. Så full av energi och utstrålning. Min förebild sen ett tag tillbaka.

Nu till passet. Det var helt fantastiskt. I´m in heaven. Det är precis och exakt så som jag vill ha dans och träning. På golvet, högt tempo, pepp musik, superbra instruktör och lite GO CRAZY stil. Konditionen var inte där, men det var osäkerheten, men det lossnade på slutet. Kroppen sa ifrån lite på slutet och jag tänkte dra ner på tempot. Men då. Då kommer Girls just wanna have fun. Hur i helvete ska ju kunna dra ner på tempot då?? Haha. Det går ju inte! Nu mår jag bra.

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Underbart!!!



    Kram.

    2009-02-02 | 19:27:37
  • Hulda säger:

    Hej!

    Nej, fy tusan, jag bjuder inte hem såna konstiga människor mer!

    Jissae, så länge du har bloggat! Det är alltid roligt att läsa om unga personers tankar. Så kul att hitta dig!

    Hulda

    2009-02-02 | 19:33:31
  • FREJA LINDSKOG säger:

    SVAR: Det är konstigt det där, att ett sånt stort antal tjejer kan stå still och trampa på de "lägre" klasserna, och ett sånt stort antal killar kan ligga i topp! :O



    Uppenbarligen ska man bli mer killig för att komma någon vart? ;P

    2009-02-02 | 19:52:38
    Bloggadress: http://frejalindskog.webblogg.se/
  • becky säger:

    DÅ måste du se alla filmerna. För alla dom har gjort är skit bra :)

    2009-02-02 | 19:59:36
    Bloggadress: http://becky84.blogg.se/
  • becky säger:

    Då måste du se alla filmerna. Alla dom har gjort är skit bra :9

    2009-02-02 | 20:00:22
    Bloggadress: http://becky84.blogg.se/
  • Julia säger:

    svar: sant , men fruktansvärt tråkigt =/

    2009-02-02 | 21:31:52
    Bloggadress: http://juliiahansson.blogg.se/
  • Ellie säger:

    Ja men de är ju klart du ska göra de :)

    Kolla kan man ju alltid göra, du kommer säkert hitta nåt kul =)



    En fråga:

    Mästare i humleklappning?

    Haha, vad är det? På riktigt eller är de påhittat? :p

    2009-02-02 | 23:02:14
    Bloggadress: http://estella.bloggagratis.se
  • Mia säger:

    Taack så mkt ! :)

    Jag brukar vara i Askersund ibland , min kusin och han mamma har sommarstuga där så vi är mkt där på sommaren :) sen bor jag rätt nära Askersund nu , bor med pojken i Åsbro :) fast min familj bor i Örebro :) Känner du till Askersund ? :)

    2009-02-03 | 10:23:46
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/crazybeautiful

Kommentera inlägget här: