Börjes barnbarn

föralltid

Möte med minnen

Finally. Det är mindre kul när blogg krånglar. Ett litet lätt beroende bara ;-) Jag börjar dagen med telebild i vanlig ordning. Idag hade vi seminarum om kvalitetsredovisningar och om boken Att göra tänkande synligt. Det gick riktigt bra trots att det är fredag den 13:e idag och att vi var två kvinnor kort. Eftersom vi inte var fulltaliga så kunde vi inte börja på någon av gruppuppgifterna som vi har kvar.

Jag åt lunch på LC och gick sen mot Willys. Behövde schampoo eftersom jag skulle iväg och träna. På vägen dit möter jag en gammal klasskompis. Det var väldigt trevligt att bara stå och prata en stund. Han är en sån där person som jag tycker om att umgås med. Jag började sakna vissa personer och gruppsammasättningar från gamla klasser. Vissa mer och vissa mindre. Minnen började strömma fram och jag längtar tillbaka....

   
7:an                                   8:an                                          9:an

Jag köpte schampoot och började gå bort till Colluseum. Helt tomt i lokalerna. Det kom en kvinna en kort stund men annars var jag så gott som själv. Riktigt skönt faktiskt. Dessutom går det bra med träningen. Jag blir inte alls lika trött längre. Nu har jag kollat på That 70´s show och ska strax börja laga mat. Idag får det bli den där köttsoppan som jag nämnt flera gånger nu men aldrig tagit mig för att laga den. Sen ska jag bänka mig framför Let´s Dance.

Kommentarer

  • Lussan säger:

    Åh, dessa gamla klasskort! Det bara strömmar fram minnen när man ser dem. Både bra och dåliga. Högstadiet är en ganska intensiv tid av livet. Minst sagt. :)

    Härligt när det går bra med träningen!

    Trevlig helg!

    2009-02-13 | 17:22:07
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/lussan
  • Johanna säger:

    Tackar.. :)

    2009-02-13 | 21:08:30
    Bloggadress: http://familjenkorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här: