Börjes barnbarn

föralltid

Överkokerskans dotter

Startar upp dagen med studier. Pausar för lite Top Model som jag inte kunde kolla på igår eftersom jag tränade istället. Hurtig brud =P Pluggade lite till. Gav mig på försöket att laga kalops. Det luktade som kalpos, såg ut som kalops och smakade som kalops. Kanske lite för rinnig, vattning, lös, sås. Men det gick att äta. Åkte till Collusum och körde Aerobic Dance. I just love it <3 Och det som var så underbart idag var att jag hade sån energi och jag blev inte alls lika trött. Hem, duscha och mumsa kalops. Nu ska jag bege mig till sängen. Gruppträff imorgon för att kirra gruppuppgift.

    

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Aha.. det är det du har pysslat med hela dagen! :P Phew! då vet jag!



    Pyss.

    2009-02-09 | 23:12:21
    Bloggadress: http://t4nk3bubbl0r.blogg.se/

Kommentera inlägget här: