Börjes barnbarn

föralltid

Sebastian

Fullt ös här hemma med städning. Jag ringde till Pingstkyrkans secondhand. De kommer och hämtar grejerna nångång efter kl 14. Vi ville ha efter 15 egentligen, men det får gå ändå. Får städa fortare helt enkelt. Än så länge går det bra. Det känns som om jag har fullkoll på läget just nu iallafall. Det kommer bli så jävla skönt att bli av med grejerna. Och det är när jag plockar så här som jag inser hur mycket prylar jag har egentligen.



"Vill man har någonting gjort - får man göra det själv "

Kommentarer

  • Kakafoni säger:

    Grejer, man drunkar nästan i dom om man bara låter dom växa i sina gömställen :) Jag brukar göra en loppis en gång per år på sommaren elelr tidig höst och så säljer jag det som går och det som blir över skänker jag till tex. Röda korset :-)

    Pengarna man får in på sin loppis är ju "utöver" det vanliga så då är det kul att hitta på något med familjen eller vänner.

    2009-02-05 | 13:51:24
    Bloggadress: http://kakafoni.wordpress.com

Kommentera inlägget här: