Börjes barnbarn

föralltid

August

Jaha. Grattis på namnsdagen till mig då =D Haha. Av någon anledning blev jag kallad August när jag var liten och blev sur. August har inte varit framme idag. Satte upp till sent med uppgiften, men det var det värt och det behövdes. En sida kvar nu på den. Upp tidigt idag, men trots lite sömn så har jag varit riktigt pigg idag. Konstigt nog? Inne på universitet blev det först en labb om syrehalten i olika vatten. Ganska trist och jag tappade förståelsen på slutet. Mat. Andra passet blandade vi vatten och någon koppar-grej med 12 oika fördelningar av dessa. Hävde sen i några små krabater, även kallade kräftdjur. Resultaten ska läsas av imorgon. Sista passet fick vi leka lite med energiomvandlingar.


Här har vi August =P Med sitt snygga
diadem och my little ponny kudde..

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Jajamen, det har varit roligt och jag har iaf inte tråkigt om dagarna :)

    2009-01-07 | 19:44:18
    Bloggadress: http://rockgrodan.com
  • CARRO säger:

    nej verkligen inte!

    2009-01-07 | 22:05:26
    Bloggadress: http://carolinewahlsten.blogg.se/
  • SysterYster säger:

    jaaa... där har vi ju lilla August! ;) :P



    Skulle höra av mig och säga grattis igår, men det blev inte av... så... Grattis i efterskott August! :) <3

    2009-01-08 | 20:26:31

Kommentera inlägget här: