Börjes barnbarn

föralltid

Bloggare

Kommentarer

  • Petra svarar säger:

    Barnen borde få riktig mat. Såklart. Så då de äter kött borde de äta just det, alltså borde det stå som första ingrediens i innehållsförteckningen. Och det köttet borde komma från välmående, välskötta djur från en bra etisk och miljömedveten produktion i närområdet. I alla fall om jag fick bestämma. Om jag fick bestämma skulle det dessutom ätas betydligt mindre mängder kött i vårt avlånga land och resten av världen.



    Petra for diktator!

    2009-01-18 | 23:01:18
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/petra
  • Linda säger:

    Hej Emma,



    ja, det var kul att baka... men Emilias deg kunde vi inte anv eftersom hon nös på den. Lite snorig var hon den dagen, man vet aldrig. =)



    Ja... jag kom tillbaka till Bournemouth där jag träffade folk jag saknar. Det kändes lite i hjärtat. På så sätt känns det svårt att lämna ifrån sig kläderna. Om jag nu skulle sälja dem.



    Ha en bra dag. =)

    2009-01-19 | 10:23:02
    Bloggadress: http://www.asiatica81.net

Kommentera inlägget här: