Börjes barnbarn

föralltid

Dags att städa

Grymt nöjd med tvn. Den känns enormt stor just nu jämfört med den andra, som vi har flyttat in i sovrummet. Den känns till och med groteskt stor i jämförelse med mitt lilla kärleksbarn till tv som vi har haft där. Min absolut första tv. Enda också typ. Förutom den som jag fick(?) av brorsan. Minns inte hur den kom in i min ägo. Hursom. Gött att ha tvn uppe. Nu vill jag städa.... sa jag till mig själv för några timmar sen. Jag har inte kommit igång än. Kanske dags att sätta igång nu?

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    HiHi. Ja, du har fått en salig blandning på musik under din uppväxt, eller vad säger du!?



    Du får slänga upp en bild på vardagsrummet sedan när det är städat och så också ;) Ja, jag har ju tänkt att komma och hälsa på IRL också någon gång såklart... men så länge! Tror det är fler av dina läsare som vill se hur det blev!?



    Kram.

    2009-01-23 | 16:02:10

Kommentera inlägget här: