Börjes barnbarn

föralltid

Kvalitet och genus

Inga nya kommentarer i bloggen idag. Lite ledsen i ögat blir jag. Jag är ju knappast någon storbloggare, så några få små kommentar är alltid kul när man får. Så tack till er som har kommenterat!

Annars så kom jag ganska nyss hem från andra närträffen i Karlstad. Idag var det två föreläsningar. Ena om kvalitetsfrågor och den andra om genusfrågor. Vilka diskussioner man kan få om det sista ämnet. Riktigt roligt. Man får sig en tankeställare inte bara en gång utan flera gånger. Nu är jag dock sliten. Ska försöka slänga ihop lite mat. Ikväll blir det badhus. Jag ska nog ringa och kolla om jag kan få skjuts. Hade först tänkt gå, men när det är så här mörkt så är det inge roligt. Lite läskigt är det ju att gå ute själv när det är mörkt.

Kommentarer

  • Angelique säger:

    Om inte annat är det snorhalt =P

    2009-01-21 | 17:54:07
    Bloggadress: http://kinkykitten.blogg.se/
  • Moa säger:

    Jo, men nu har jag fått medicin av min vän som är läkare så det börjar bli bättre.



    Tack så mycket. Härligt med trogna läsare =) keep on reading.

    2009-01-21 | 19:28:52
    Bloggadress: http://mmab.blogg.se/
  • SysterYster säger:

    Hoppas du fått skjuts till badhuset! Inte alls kul ute på vägarna och så mörker på det!



    Kram.

    2009-01-21 | 19:40:16

Kommentera inlägget här: