Börjes barnbarn

föralltid

Pokerface

Lyckades få skjuts av pappa trots att han var sjuk. Inge kul att be om skjuts då. Ställde upp gjorde han iaf. I alla väder! I badhuset blev det lugnare än tänkt. Hade en nygammal på besök som ville börja simma igen, så lite för hennes skull blev det ganska lugnt. Vill ju inte skrämma iväg henne. Simon hämtade mig sen och jag slängde ihop mat och han diskade och dolade. Nu ser köket nästan välkomnande ut. Vi satte oss framför tvn och CSI Miami. Han åkte till jobbet nu en kortis och jag fastnade framför, hör och häpna, poker! Jag har suttit och kollat på en pokerturnering på tv. Tragiskt eller vad? Fast det var faktiskt intressant. Annorlunda om inte annat. Det är knappast vad jag brukar kolla. Nu ska jag gosa ner mig i sängen och vänta på min babe. Sova lite också kanske... =P

Pokerface är en bra låt, eller?

Kommentarer

  • Milo säger:

    Hejsan!



    Oj, tack för dina jätterara ord i min gästbok!!! Blev jätteglad över dem! =) =) Roligt att du tycker så mycket om mina sidor, och du är såklart välkommen tillbaka! =) =)



    Ja, visst är hon fin, min Anna! =) =) Jag är så sjukt kär! =) =) Mys!!!



    Stor kram Milo

    2009-01-22 | 02:16:42
    Bloggadress: http://mlilja.net
  • Angelique säger:

    Det är en mycket bra låt, så bra att den får vara min ringsignal.

    2009-01-22 | 07:22:44
    Bloggadress: http://kinkykitten.blogg.se/
  • Paulina säger:

    Svar: Ja det hade kanske vart bättre men de värker så skönt i kroppen idag :) Jag skickar en liten notis när inlägget om sminkprodukterna är uppe!

    2009-01-22 | 08:38:16
    Bloggadress: http://withlove.blogg.se/
  • SysterYster säger:

    Har du hört att det låter som om hon sjunger något HELT annat än Poker face!? :O :D



    Kram.

    2009-01-22 | 12:25:47
  • SysterYster säger:

    Lyssna efter frasen "f*ck her face" nästa gång du lyssnar på låten... :P



    Kram.

    2009-01-22 | 14:41:43

Kommentera inlägget här: