Börjes barnbarn

föralltid

Skolavslutning

Idag har det varit skolavslutning för mina bröder och min kusin, med flera =P Började dagen tidigt och åkte med familjen på minsta lillebrors avslutning i kyrkan. Det är så himla vackert. En mycket fin tradition för den skolan som han går på. Jag själv gick också där och hade alla sommaravslutningar i kyrkan. I 6:an fick jag dessutom vara fanbärare *mycket stolt* Barnen sjöng massa fina sånger så man blir helt tårögd. Smink är ganska onödigt en sån här dag. Efter avslutningen åkte vi hem och då skulle andra lillebror på sin avslutning. Jag följde med mor och far till affären. Handlade det som behövdes och sen hem och duka osv. Andra lillebror kom hem och det blev avslutningsfika. Sen iväg igen. Denna gång till min lilla kusin som slutade nian. Hem igen för att bli hämtat av älsklingen som hade en mindre glad Smulan med sig i bilen. Dags för vetrinärbesök. Det gick kalasbra. Hon fick beröm för att hon var en så snäll kisse när hon fick vaccinet. Därefter följde en mysig eftermiddag och kväll.

   Dukat för avslutningsfika
                Tårtan som jag har dekorerat
    

Kissekatt, sugen på räkor

Kommentarer


Kommentera inlägget här: