Börjes barnbarn

föralltid

Vardag och ingen vanlig dag

Förutom att titta på ESC så har jag haft gruppträffar och telebild. Försökt plugga lite smått. Har haft mina simmare. Och sen inte så värst mycket mer. Vanliga vardagar helt enkelt, sen jag kom hem från LedarCamp. Igår däremot var ingen vanlig idag =P Ingens födelsedag vad jag vet om, men jag var på utbildning på Recipharm. Lite intressant sådär, men det blev lite segt att sitta och lyssna. Korvstoppning proffessional. På kvällen var jag i badhuset och sen blev det Mentalist och Hell´s Kitchen. Läste även de sista sidorna i litteraturen till idag. I detta nu käkar jag frukost och ska strax ta bussen till LC och träffa gruppen för att göra en uppgift.

Kommentarer

  • Bim HD säger:

    Hm - Korvstoppning proffessional - utan power point hoppas jag? :P

    Ler varje gång jag ser förkortningen - ESC... finns bara EN förkortning för det. Den finns uppe till vänster på en PC... 8)

    Må så grankott...

    2009-05-20 | 08:50:57
    Bloggadress: http://sjoebacka.se/wordpress/

Kommentera inlägget här: