Börjes barnbarn

föralltid

Huvudet med mig

Idag vad det Funky Kidz igen, och oj som jag hade längtat. I onsdags ringde jag till alla föräldrar om att vi flyttat tiden. Det är ju en Body Pump klass precis innan. Idag hade jag huvudet med mig från början till slut. Under veckan som gått har jag funderat lite på upplägg och det funkade bra. Längtar till nästa vecka igen =)

I veckan som har gått har det inte hänt så mycket direkt. Har mestadels läst. Både kurslitteratur och böckerna som jag fyndade på loppis. Plöjde genom Pojken som kallades Det ganska snabbt och för nån kväll sen så började jag med tvåan, Pojken som inte fanns. Jag började läsa vid 22-23 tiden och kring 4 la jag ner boken, utläst

Kommentarer

  • Emma says style, love & rock and roll. säger:

    Visst är den serien bra!! Jag plöjde igenom böckerna för några år sedan och kommer fortfarande ihåg dem som om det vore igår!



    Jag borde ha vetat att det var joey killer men jag får skylla på sjukdomen och därav tillfällig sinnesförvirring ;) Tack för kryapådighälsningen!

    2009-09-13 | 05:45:46
    Bloggadress: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här: