Börjes barnbarn

föralltid

superdupertrevligkulmys helg

Fredagen fortsatte med fest på kvällen. Fest för Nettan som fyllt år. Mycket trevligt att träffa Tezz. Supermys att ligga i sängen med de två gosiga brudarna.

Lördag hade jag Funky Kidz. Det var superduper kul i vanlig ordning. Lekt med trollstaven med barnen och de var med på noterna och förvandlades till hundar m.m. Jag var även reserv på medleysim skolan. Superkul det också. Körde på lite fantasi pedagogik där också och de var också med på noterna. Så roligt!

På kvällen blev det lite fest igen. Only girls. Blev lite avhopp tråkigt nog. Men jag, Nettan, Alexandra och Nara drog till Wickans nyöppning och hade en superduper trevlig kväll! Helt jävla underbart trevligt. Toppen att Nara följde med. Vilken härlig tjej!

Efter två dagars partaj blev det segt att komma upp idag. Men behövde kom upp och iväg till badet. Inga simmare i x-gruppen idag heller, men däremot stod jag och pratade med en av mina simmare som jobbade i cafeterian. Trevligt och lite små mysigt sådär. Sen hade jag mina små simmare i e-gruppen. Där hade jag så nära full trupp. Saknades bara en. Så det var superduper kul med många simmare. Mycket bra pass!

Direkt efter badet åkte jag med mor, far och bror till Ica Maxi i K-hamn. Köpte en jacka =D Happy. Jag är inte direkt stormförtjust i jackor. Den var helt perfekt. Inget foder med lite större så jag kan ha tjocka tröjor under istället. Love it. 199 spänn. Fynd.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: