Börjes barnbarn

föralltid

Grattis lillebror


Lillebror och jag.. midsommar 2008

Det blev inget mycket till städ igår. Kollade inte upp tvättid heller. Lillebror fyllde ju 9 år, så jag blev ombedd att handlade lite grejer till kalaset innan jag gick upp till huset. Sen blev jag kvar där ganska länge. När jag sen kom hem gjorde jag mig i ordning, åt lite och gick över till Nettz där det vankades lite fest. För min del blev det lugnt. Dels för att jag var trött och dels för att det var så jag ville ha det. Bara umgås lite med härliga människor. Bäst var nog Andreas dansshow. Jag skrattade så jag fick ont i käkarna =P

Nu är det chill, chill och chill. Tredje och sista gången för nu som jag inte är ansvarig för min yngsta grupp. Så jag tänkte stanna hemma. Senare sen blir det dock iväg till dansen som jag för en gångs skull kan gå på =D Ska bli kul! Efter dansen ska jag till badhuset och ha mina äldre simmare. Ny tid på söndagar som gäller från och med idag. Får se hur det funkar.

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Den där bilden är ... ja, min favoritbild!

    2010-04-12 | 09:44:03

Kommentera inlägget här: