Börjes barnbarn

föralltid

Life is like...

En grupp på facebook:
Life is like a penis. It´s short, but seems so long when gets hard.

Haha. Så är det.

Det blev givetvis inget pluggande igår. Eller ja. Jag läste väl kanske 10 sidor. Starkt jobbat liksom. Tittade på Anna Anka och Efterlyst och sen sova. Anka har definitivt blivit en ny favorit hos mig. Hon är frän och fräsig.

Idag måste jag plugga. Annars blir det ingen bra gruppuppgift imorgon. Men jag tänker inte överplugga. Lärarna verkar ju tycka att vi ska göra gruppuppgiften på en fredag eftermiddag. Så då kan den ju inte vara så stor.

Sen ska jag till tandläkaren. Igen. Den här gången ska jag nog få känna på den här "tandläkar-rena-känslan". Som de bubblar om i en reklam. Men alla känner igen den. Fräscht.

Och planen är att träna pump ikväll också. Just nu tränar jag hellre än plugga. Men är jag inte klar med plugget när jag ska iväg och åker ändå... då får jag bara dåligt samvete. Så nu måste jag sätta igång.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: