Börjes barnbarn

föralltid

Found it

Måste klämma in ett glädjebesked mot gårdagens skitmail. När jag städade igår så hittade jag min älskade ögonfransböjare!! =D Wiiie! Jag har saknat den. Har knappt kunnat ta på mig mascara när jag inte haft böjaren. Psycho? Beroende? Höhö.

Sådär då. Då har jag skrivet ner det jag vet hittills om kommande kursen. Märkligt hur lärarna alltid lyckas skriva in olika tider och litteratur på olika ställen. Jaja. Undrar när LC öppnar? Skulle behöva skriva ut schemat och litteraturlistan mm. Och förövrigt.. jag lär mig aldrig de här viktiga datumen som man som student borde komma ihåg... sista anmälningsdatum, bekräfta anmälan, kursreg., söka csn, bekräfta csn och hej och hå.

Well well... vad ska jag göra nu? Rensa bland pappershögen. Det är märkligt hur det alltid kan ligga massa papper överallt. När jag samlar ihop de blir det världens hög. Ännu märkligare är att majoriteten oftast är skräp, men när man sparade skiten så trodde man att det var viktigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: