Börjes barnbarn

föralltid

Höst

Älskade höst <3 Nu börjar det bli så härligt, perfekt väder och vardagen börjar lunka på. Great.

En härlig utekväll hade jag i fredags med ett glatt gäng. Fick se och höra bästa Rydell & Quick, samtidigt som jag blev mos framme i staketet. Lördagen var det tv-kväll som jag redan skrivit om och söndagen blev slapp. Lite badhus också förstås. Hata skrivaren! Jag skulle skriva ut lappar till simmarna, men till att börja med var internet supersegt så jag knappt kom åt mailen. När jag väl fått upp dokumentet så gick det inte att skriva ut. Not great.

Måndag idag. Glädjande besked på våg och måttband. Det känns helt tipptopp. Jag blev motiverad till att gå en promenad i mitt nya kvarter. Måste bekanta mig med området och hitta de bästa promenadsträckorna. Kom precis hem. Nu ska jag försöka hitta motivation till att göra sånt där nödvändigt-viktigt.

Måndag innebär också första dagen på den här terminen. Inläsninsvecka den här veckan, så jag har en del som ska plöjas igenom. Tjohoo?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: