Börjes barnbarn

föralltid

Putte 4, lördag

Min bästa vän
som har hängt med mig alla dagar på Putte. Tack Nina som gjorde mig uppmärksam på fördelarna med axelbandsväskor som resulterade i att jag tillslut köpte en. Inte en pryl har jag behövt släpa på och heller inte behövt vara nervig över att tappa bort något. Kärlek till väskan. Så bäst att den är värd en egen bild och rubrik.



All in
Sista dagen. Första bandet vi skulle se började inte förrän 21. Det blev rejäl förfest och massa onödiga kort. Jag hann till och med måla naglarna.

 

Lips
Vi sjöng lite.

 

The Haunted
Spelade på Lilla IP. Hårt, men bra.



Lillasyster
BÄST! Meningen var att delar av bandet skulle spela akustiskt inne på rockbaren, men n.e.r.d ställde in, så Lillasyster drog ihop hela gänget och spelade på n.e.r.d´s tid på stora scen istället. De rockade skiten ur alla. Trots ryggskadad sångare, så gav de allt! Det stavas - r e s p e k t

Första året hade jag en hel skog i vägen, och bara hörde. Andra året satt vi dalen med ett träd i vägen. Tredje året står jag längst fram och både hör och ser Lillasyster tillsammans med storasyster <3

 

De bästa
Kristin och syster <3 Hade inte syster ringt mig, så hade jag kanske suttit hemma och ugglat. Och oj vad jag hade ångrat att jag inte gick på Putte.

Efter Lillasyster blev det mys inne på ölområdet. Danko Jones spelade i dalen som vi hörde lite grann av, men hörde desto mera av The Hives som spelade på stora IP.

 

6.45
var klockan då jag gick och la mig efter den sista dagen, kvällen och natten efter fyra fantastiska dagar på Putte.

Dagens lunch: Godast jäva rebensspjällen nånsin tillsammans med en godaste jävla bearnaisesåsen nånsin. Jag tror man kan kalla det munorgasm. Eller som en bright dokusåpa deltagare så vackert sa: "det är så gott så det knullar i munnen" (som tydligen Nina Persson, the cardigans och a camp, också sagt)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: