Börjes barnbarn

föralltid

Omotiverad

Jag är galet omotiverad, så jag har inte fått mycket vettigt gjort den här veckan. Hmm.. jag var barnvakt en liten stund i... tisdags? Minns inte. Styrelsemöte i onsdags och lite styrelsejobb innan det. Igår hade jag extra dans både på streeten och raggan. Alltså dans från 17.30 till 20.30. LOVE! Tur nog så kunde min tränarkollega ta gruppen igår. Samma sak nästa torsdag då det är extra dans. De äldre simmarna fick klara sig själva. Måste prioritera dansen nu. För nästa vecka är det dansuppvisning.

Well.. inget plugg alltså. Det är det som jag är omotiverad till. Lyckades komma igång med projektboken igår lite grann. Så det ska nog gå vägen, men det känns tungt. Orkar inte. Vill inte.

Btw, så missade jag att nämna att jag nästan krockade med Paolo Roberto förra fredagen =P Han hade tydligen en föreläsning nere på skolan där lärcentrum ligger. Tur att jag hade sett affishen. Annars hade jag blivit mer chockad. Jag gick hem ifrån föreläsningen och i tunneln påväg mot stan så passerade jag Paolo med 2 mm. Men det kopplade inte att det var han förrän han hade passerat när jag hörde hans röst när han pratade i telefon =P Det är fränt att möta/se kändisar =P

Ikväll blir det chill antar jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: