Börjes barnbarn

föralltid

Pensionärsjävlar

Gårdagen spenderades mestadels framför mina nya vän HP G72. Love. Det blev också lite tid i soffan med några filmer.

Idag har jag varit barnvakt hela dagen tillsammans med storasyster. Började hos m&p. Efter lunch tog vi bussen. Syrran och Julle hoppade av i stan och jag åkte vidare med de små grabbarna hem till min sida av stan. Gick direkt till pulkabacken där de fick åka lite innan vi gick hem till mig och kollade på en film och spelade lite spel.

Sen de åkte hem har jag kollat på tv och bekantat mig än mer med min nya kärlek =P Datorn alltså! Tittade på Föräldrafritt på tv. Spännande program. Måste försöka kolla nästa vecka. Sen började jag beta av Pensionärsjävlar på kanal5play. Fy fan vad bra! Både programmet och play.

Måste förövrigt uppdatera bloggen oftare. Har jag minne som en guldfisk, så jag kommer knappt ihåg vad jag gjorde bara för några dagar sen...... Getting old?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: