Börjes barnbarn

föralltid

Projektboken

Dags att uppdatera lite kanske eller...

Efter att ha varit lite intensivt ett tag nu så börjar det dala. Det är nu jag inser och hinner sätta mig vid bloggen för att dokumentera det som passerat.

Förra veckan låg allt fokus på den satans projektboken som jag skulle göra. En jättebra uppgift, men jag är så skoltrött nu så jag vet inte vad. Och sen när vi fick ett arbete på sex sidor istället för en diagnos, så ökade ju knappast motivationen. Jag kom tillslut igång med projektboken, och slet som en tog med den. Blev faktiskt ganska nöjd. Den skulle postas före 18.00 i torsdags. Min dans började 17.30, så jag tänkte ta bussen som gick 16.45. He he he.. Jag blev nog klar med projektboken 16.45. Så det blev stressigt värre. Efter dansen var jag helt utmattad både fysiskt och psykiskt.

Förra veckan i övrigt:

Måndag - Lucia, hände inget speciellt direkt vad jag minns.

Tisdag - Lillebror fyllde 15 i tisdags. Stor kille.

Onsdag - Jag hade min äldsta simgrupp i onsdags

Torsdag - Extra dans, både streeten och raggan. Inget badhus.

Fredag - Sista telebilden för i år. Var även barnvakt åt 3 av mina bonusbröder. Det blev en lååång busstur till min sida av stan. En film och en jäkla massa fika som mamma packat med.

Lördag - Dansshow! Streeten gick hur bra som helst, förutom början. Vet inte vad våra danslärare gjorde riktigt. Raggan gick bra den med. Lite små missar här och där, men inget katastrofalt misstag. Största missen var väl att vi inte tog någon bild på oss!!! Dåligt, dåligt.

Söndag - Klubbmästerskap, KM, i badhuset. Årets Simmare, Årets Uppkomling och Årets Kamrat utsågs traditionsenligt. Efteråt knallade jag över till Simons pappa där det vankades käk. Gött som fan var det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: