Börjes barnbarn

föralltid

Klappa mig, nu!

Intervjuerna gick kalasbra. Hade fått in många medgivanden. Hann med fyra intervjuer på lite mindre än en timme. Bra eller dåligt? Jag vet inte riktigt. Måste garanterat tillbaka på måndag iaf. Måste ha mer underlag till arbetet.

Jag skrev inte som en galning när jag kom hem =/ Jag fastnade totalt i ctv-play. Det var ingen bra plugg dag idag, men jag känner mig lite lugnare nu efter att ha gjort intervjuerna. Men när jag väl kom igång med skrivandet kom det en Smulan och la sig i protest över mina anteckningar och tangentbordet. "KLAPPA MIG. Ge mig uppmärksamhet." Jaja. Hon har nog inte fått tillräckligt av den varan idag. Och samtidigt så har hon lite rätt. Plugga en fredag kväll? Jag satsar järnet imorgon istället.


Uppmärksamhet, tack!
Ungefär så här. Det här är dock en gammal bild.















Kommentarer

  • Annika säger:

    Lyssna på katten, den har rätt. Nu är det helg.

    Ha en myspysig fredagkväll, vi som kommer kolla på samma program! Förresten, nu saknar jag "Sikta mot stjärnorna" och "Fångarna på fortet" bara för att du skrev det. DET var tider det!

    Kram!

    2010-01-15 | 19:14:59
    Bloggadress: http://ankanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här: