Börjes barnbarn

föralltid

Let´s Dance

Då var det dags igen. Jive och quickstep.

Stefan Sauk - Okej. Kommer inte på något mer...
Molly Sandén- Snacka om att komma ur sitt skal! Vilken härlig energi. Det kommer gå spikrakt upp här ifrån.
Snickar-Willy - Haha. Kan man säga något annat?
Elin Kling - Aarå, helt okej. Glatt och lite energi.
Peter Wahlbeck - Det gick väl sådär. Tån begränsade kanske lite, men nja.
Marcus Birro - Njaa här också.
Claudia Galli - Grym.
Rabih - Nej! Jag skiter i om han har lite ont. Ut ska han.
Agneta Sjödin - Suveränt. Synd på snubblingen där, but still my rockstar.
Gundrun - Riktigt bra jobbat.
Mattias EMD -

Överlag lite halv mesigt idag tycker jag. Bäst idag är Agneta, Gudrun, Molly och Claudia.
Mattias ska dansa också.

Vem blir det den här gången?

Kommentarer

  • FUN & FEARLESS IN BARCELONA säger:

    SV: Hej! Tack för kommentaren. Eftersom jag inte vet vad måtten på en normalstor flygplanstol är så är det lite svårt att svara på, men personligen hade jag inte viljat att personen brevid mig vidnuddar mig under hela resans gång eller att jag inte skulle kunna använda armstöden då & då.

    2010-01-22 | 23:35:57
    Bloggadress: http://ladyhumpalot.blogg.se/
  • Annika säger:

    TACK för alla uppmuntrande ord!!! Du är fantastisk! Jag blev verkligen jätteglad för allt du skrivit men har inte varit mig själv denna vecka, därför har jag varit dålig på att skriva tillbaka.

    Kram och tack igen!

    2010-01-23 | 12:46:30
    Bloggadress: http://ankanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här: