Börjes barnbarn

föralltid

Svacka

Vad är det för jäkla depp-svacka jag har hamnat i? Måste bli ändring på det...

Söndagen efter reprisen på ESC handlade om badhus. Coachgruppen hade teknikskola med min yngsta grupp. Jag simmade själv lite och hade den äldre gruppen. Älsklingen hämtade mig och han verkade vara glad över presenten. Han hade köpt Bourne filmerna, så vi tittade på två av dem.

Måndagen segaste sig fram. Kvällen bjöd på möte med coachgruppen. Ganska intressant. Det kan bli bra det där tror jag. Men då gäller det att samtliga andra tycker det också och går in för det. Efter mötet blev det sista Bourne filmen.

Gårdagen var ännu segare och deppig värre. (Vad i helvete?!) Blev en promenad till badhuset och tränade den äldre gruppen. Och efteråt blev det en film. Självklart. Vad annars?

Nu sitter jag här och har varit vaken bra länge. Har faktiskt varit ute på en promenad redan. Uppe före tuppen med älsklingen. Idag M Å S T E jag göra klart min del av projektarbetet för imorgon är det redovisning av den i Karlstad. Det är det absolut sista innan sommarledigheten.

Häng i, häng i, häng i, häng i, häng i, häng i, kämpa på, kämpa på, käma på, häng i, häng i, häng i, häng i, kämpa på, käma på, häng i, häng i, kämpa på, käma på, häng i, häng i, kämpa på, käma på, häng i, häng i, kämpa på, käma på, häng i, häng i........................

Kommentarer


Kommentera inlägget här: