Börjes barnbarn

föralltid

Inte så mycket kvar

Nu så. Nu är böckerna beställda =P Blev inget igår. Jag stängde av datorn igår kväll. Den behövde lite vila kände jag, för den började bli ruskigt seg.

Kom upp i lagom tid idag och har faktiskt jobbat på ganska bra tycker jag själv. Lagt upp min intervju för diskussion/läsning och har kommenterat de andras intervjuer. Mycket intressant läsning.

Sen har jag läst lite om elevassistenter och ADHD. Ena examinationsuppgiften handlar om att gruppen ska ordna ett föräldrarmöte och informera om en elev i svårighter. Jag blev elevassistent och vi besätmde att vi har en elev med ADHD. Jag sammanfattade ganska kort och la upp. Väntar på lite kommentarer från de andra...

Då var det bara den andra, enskilda examinationsuppgiften kvar. Inte så bara direkt. Fy bubblan. Och just.. lite läsning på det också. Men jag har helgen på mig + att examinationen är viktigare.

Kommentarer

  • FUN & FEARLESS IN BARCELONA - Livet vid Medelhavet säger:

    SV: Oj, verkar som du har mkt plugg framför dig, ibland e det skönt att drömma sig bort lite ;-)

    2010-03-25 | 17:43:14
    Bloggadress: http://ladyhumpalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här: